Microsoft, Pepsi и Ford спират рекламите във Facebook

Компанията на Гейтс дори е изпреварила началото на бойкота

Бойкотът срещу Facebook за липса на контрол на речта на омразата и дезинформация продължава, и вече се включват други техногиганти и големи американски компании, разказва The Hollywood Reporter.

Става дума за Microsoft, Ford и Pepsi. Компанията на Бил Гейтс е прекратила рекламите във Facebook и другата популярна социална мрежа на Зукърбърг - Instagram - още през май, преди началото на бойкота. Досега в него са се включили над 250 компании.

От Ford отбелязват, че спират рекламите за 30 дни, за да "преразгледаме присъствието си на тези платформи". 

Fox Business съобщава, че Pepsi не са обявили бойкота в изявление, но са изтеглили рекламите си. 

Целият матерал четете на Клуб Z

Снимка: Thought Catalog from Pexels

Коментари

Още новини